Eilen oltii Ninnin kans hirmu myrskyssä ratsastamassa Simolan tallilla. Oli kivaa vaikka sää olikin hiukan tuulinen ja sateinen. :P Meij piti ekaks hypätä esteit, mut kenttä oli sen verran löllö ettei viititty liukastella esteil. Mentii keski ympyrällä ilma jalkkareita ravi siirtymii ja lisättyy ravii ja sellasta ja sitte viel laukattii lopussa. Oli hirmu kivaa taas olla kunnon opetuksessa ja kuulla et mitä pitää korjata ja mikä menee hyvin. :) Täs viel muutama kuva mei tunnista.

Mie ja ihana Oscar.

Ninni ja pikku Roosa.







Kommentit