torstai, 16. heinäkuu 2009
Maanantaina Sini piti miulle ja Tompalle ja Ninnille ja Santralle tunnin. Mentii voltteja käynnissä, ravissa ja laukassa, pujotteluja, pysähyksii, peruutuksii... Alussa Tomppa kaahatti hirveetä kyytii eikä kääntyny taas yhtää volteille, mut sitte rauhottu ja tuli ihan hyviä pätkiä. Peruutukset oli vaikeita Tompalle. Ei ois millää peruuttanu, nosti vaa pään ylös ja möllötti paikallaa... :/ Sit Sini autto vähäse raipalla ryntäille ni sit onnistu. Loppu tunnista perutti hienosti vaa pienellä avulla ilman raippaa! :) Jatkoin viel puol tuntii kentällä ja mentii ravissa kaheksikkoo ja paljon voltteja ja ympyröitä. Menin kans ilma jalkkareita vähäse ravia. Yritän oppii istumaa siel vaik se on nii hirvee pomputtava! :D
-
nappini

-
Henkilötiedot
Näil sivuil mie kirjottelen hevosten ja muitten elukoitten kuulumisia...
-
Tagipilvi






















Kommentit